HomeUrdu NewsAntony Starr allegations surface for abusive behavior on set of ‘The Boys’...

Antony Starr allegations surface for abusive behavior on set of ‘The Boys’ | Vopbuzz.com

“دی بوائز” میں ہوم لینڈر کے کردار کے لیے مشہور انٹونی اسٹار کے خلاف حالیہ الزامات نے مداحوں کو چونکا دیا ہے اور اس کے آن اسکرین کردار اور حقیقی زندگی کے درمیان کی لکیروں کو دھندلا دیا ہے۔ انسٹاگرام اکاؤنٹ VoughtHQ سے شروع ہونے والی افواہوں سے پتہ چلتا ہے کہ اسٹار کا آف اسکرین سلوک اس کے کردار کی بدتمیزی سے ملتا جلتا ہے۔

WhatsApp Image 2024 07 05 at 3 02 44 PM1720178869 0

VoughtHQ کے مطابق، جو اب بیک اپ اکاؤنٹ سے کام کر رہا ہے، “دی بوائز” کے ایک سابق بے نام اداکار نے دعویٰ کیا ہے کہ سٹار نے “بے لگام” ساتھی اسٹار ڈومینک میک ایلیگٹ (کوئین مایو) کو دھونس دیا اور عملے کی خواتین کے ساتھ نامناسب سلوک کیا۔ کاسٹیوم ڈیپارٹمنٹ کے ایک ذریعہ نے مبینہ طور پر ان غنڈہ گردی کے دعووں کی تصدیق کی، یہ بتاتے ہوئے کہ سٹار کے اقدامات نے ایک فرد کو انڈسٹری چھوڑنے پر مجبور کیا۔

ان الزامات میں اسپین کے ایلیکینٹ میں اسٹار کے دستاویزی واقعے کا بھی حوالہ دیا گیا ہے جہاں اسے 21 سالہ شیف باتھوئل اراؤجو پر حملہ کرنے کے الزام میں گرفتار کیا گیا تھا۔ جھگڑا، جو ایک بار میں ہوا، اس کا اختتام اس وقت ہوا جب سٹار نے اراؤجو کو شیشے سے مارا۔ سٹار کو حملے کے لیے 12 ماہ کی معطل سزا اور جرمانہ موصول ہوا۔

ان الزامات کا جواب منقسم ہے۔ کچھ آن لائن مبصرین افواہوں پر یقین رکھتے ہیں، جبکہ دیگر اسٹار کا دفاع کرتے ہیں، تجویز کرتے ہیں کہ لیک کرنے والے کا اداکار اور شو کے خلاف انتقام ہے۔ ایک ٹویٹ میں کہا گیا، “تو اینٹونی اسٹار نے ‘دی بوائز’ کے سیٹ پر ڈومینک میک ایلیگٹ کو تنگ کیا اور اس کی وجہ سے اس نے انڈسٹری چھوڑ دی۔” اس کے برعکس، ایک اور ٹویٹ نے دلیل دی، “Vought HQ کاسٹ اور شو سے نفرت کرتا ہے، یہی وجہ ہے کہ وہ اسے لیک کر رہی ہے۔”

الزامات کی نوعیت اور ذرائع کے پیش نظر، یہ ضروری ہے کہ اس معلومات تک احتیاط سے رجوع کیا جائے۔ تصدیق مشکل ہے، اور جب کہ VoughtHQ نے پہلے بھی ایسے ہی دعوے کیے ہیں، ان الزامات کی صداقت غیر یقینی ہے۔ جیسے جیسے یہ کہانی تیار ہوتی ہے، امید ہے کہ “دی بوائز” کاسٹ یا خود میک ایلیگٹ میں سے کوئی شخص اس معاملے پر وضاحت فراہم کرتے ہوئے صورتحال کو حل کرے گا۔


- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -