HomeUrdu NewsDonald Trump caught insulting Joe Biden and Kamala Harris in leaked video...

Donald Trump caught insulting Joe Biden and Kamala Harris in leaked video | Vopbuzz.com

ڈونلڈ ٹرمپ نے جو بائیڈن کے بارے میں دو ٹوک اندازے کی پیش کش کی، اسے حال ہی میں لیک ہونے والی ایک ویڈیو میں “ریس چھوڑنے” کے دہانے پر ایک “ٹوٹے ہوئے گھٹیا ڈھیر” کے طور پر بیان کیا۔

ڈیلی بیسٹ کے ذریعہ حاصل کردہ اس کلپ میں دکھایا گیا ہے کہ 78 سالہ سابق صدر 2024 کی صدارتی مہم کے بارے میں گفتگو کرتے ہوئے گولف کارٹ میں بیٹھے، نقد رقم رکھتے ہوئے، قریب ہی اپنے بیٹے بیرن کے ساتھ۔ گزشتہ ہفتے کے صدارتی مباحثے کے بعد لی گئی یہ ویڈیو، ریس کے بارے میں ٹرمپ کے واضح تبصرے کو حاصل کرتی ہے۔

ویڈیو میں، ٹرمپ نے آف کیمرہ سے پوچھا، “میں نے دوسری رات بحث کے ساتھ کیا کیا؟” اس کے بعد اس نے پیش گوئی کی کہ بائیڈن دوبارہ الیکشن نہیں لڑیں گے، یہ کہتے ہوئے، “اس نے بس چھوڑ دیا، آپ جانتے ہیں – وہ دوڑ چھوڑ رہا ہے۔ میں نے اسے وہاں سے نکالا اور اس کا مطلب ہے کہ ہمارے پاس کملا ہے۔

اگرچہ وائٹ ہاؤس اور بہت سے ڈیموکریٹس کا موقف ہے کہ بائیڈن ہی نامزد رہیں گے، حالیہ سروے سے پتہ چلتا ہے کہ وہ ٹرمپ کو چھ پوائنٹس سے پیچھے چھوڑتے ہیں، نائب صدر کملا ہیرس ممکنہ طور پر نومبر میں کمزور امیدوار ہیں۔ ٹرمپ نے ویڈیو میں تبصرہ کیا، “میرے خیال میں وہ ایک حریف کے طور پر بہتر ہوں گی”، لیکن مزید کہا، “وہ بہت بری ہے۔ وہ بہت قابل رحم ہے،” زور دیتے ہوئے، “وہ بہت بری ہے۔”

بائیڈن کی مہم نے دستبرداری کے کسی ارادے کی تردید کی، وائٹ ہاؤس کی پریس سکریٹری کیرین جین پیئر نے کہا، “بالکل نہیں”۔ متعدد ڈیموکریٹک گورنرز نے اس موقف کا اعادہ کیا ، اور اعلان کیا کہ بائیڈن “اسے جیتنے میں ہے۔”

ٹرمپ مہم نے، اگرچہ ویڈیو پر براہ راست تبصرہ نہیں کیا، لیکن بائیڈن کی غیر جانبدارانہ بحث کی کارکردگی اور اس سے الگ ہونے کے بڑھتے ہوئے مطالبات کے بعد ڈیموکریٹک پارٹی کے “مکمل خاتمے” کی پیش گوئی کی۔

بائیڈن-ہیریس مہم نے ویڈیو کو ٹرمپ کے لیے ایک اور “راک باٹم” کا لیبل لگا کر جواب دیا، جو بائیڈن کی جدوجہد سے ہٹنے کی کوشش ہے۔

ٹرمپ نے بائیڈن کی روس کے ولادیمیر پوتن اور چین کے شی جن پنگ جیسے بین الاقوامی رہنماؤں کو سنبھالنے کی صلاحیت پر بھی سوال اٹھایا۔ “کیا آپ تصور کر سکتے ہیں کہ وہ لڑکا پوتن کے ساتھ معاملہ کر رہا ہے؟ اور چین کے صدر – جو ایک سخت آدمی ہیں۔ وہ ایک سخت آدمی ہے، بہت سخت آدمی ہے۔ اور وہ اسے دیکھتے ہیں،” ٹرمپ نے بائیڈن کی خارجہ پالیسی کی طاقت کے بارے میں خدشات کو اجاگر کرتے ہوئے تبصرہ کیا۔


- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -