HomeUrdu NewsHealthPre-exercise don'ts: what not to do before your workout | Vopbuzz.com

Pre-exercise don’ts: what not to do before your workout | Vopbuzz.com

صحت مند طرز زندگی کو برقرار رکھنے میں صرف جم کو مارنے سے زیادہ شامل ہے – یہ آپ کے ورزش کا معمول شروع کرنے سے پہلے باخبر انتخاب کرنے کے بارے میں ہے۔ اپنی جسمانی کارکردگی کو زیادہ سے زیادہ کرنے اور چوٹ لگنے کے خطرے کو کم کرنے کے لیے، ورزش سے پہلے کی مخصوص عادات کو اپنانا اور دوسروں سے بچنا ضروری ہے۔ ان ٹرینرز کو لیس کرنے سے پہلے غور کرنے کے لئے یہاں کچھ اہم نکات ہیں:

بھاری کھانوں سے پرہیز کریں:

جم جانے سے پہلے، بھاری کھانوں سے پرہیز کریں۔ زیادہ کھانا آپ کے ورزش کے دوران سستی اور تکلیف کا باعث بن سکتا ہے۔ مناسب عمل انہضام اور توانائی کی مستقل سطح کو یقینی بنانے کے لیے 2-3 گھنٹے پہلے چھوٹے، متوازن کھانے کا انتخاب کریں۔

کیفین کی مقدار کو محدود کریں:

اگرچہ کیفین ہوشیاری اور توانائی کو بڑھا سکتی ہے، لیکن ضرورت سے زیادہ مقدار میں پانی کی کمی کا سبب بن سکتا ہے۔ اپنی کیفین کی مقدار کو معتدل مقدار تک محدود رکھیں اور بہترین کارکردگی کے لیے اپنی ورزش سے کم از کم ایک گھنٹہ پہلے اس کا استعمال کریں۔

شراب سے پرہیز:

الکحل کوآرڈینیشن، توازن، اور پٹھوں کی بحالی کو خراب کر سکتا ہے – ایک کامیاب ورزش کے لیے ضروری اجزاء۔ چوٹی کی جسمانی حالت کو برقرار رکھنے اور چوٹ کے خطرے کو کم کرنے کے لیے ورزش کرنے سے پہلے شراب سے پرہیز کریں۔

جامد کھینچنے سے پرہیز کریں:

عام خیال کے برعکس، ورزش سے پہلے جامد کھینچنا پٹھوں کی طاقت اور کارکردگی کو کم کر سکتا ہے۔ اس کے بجائے متحرک اسٹریچنگ کا انتخاب کریں، کیونکہ یہ پٹھوں کو گرم کرتا ہے اور انہیں سرگرمی کے لیے تیار کرتا ہے، جس سے ورزش کی مجموعی تاثیر میں اضافہ ہوتا ہے۔

مناسب ہائیڈریشن کو یقینی بنائیں:

ورزش کے دوران طاقت، برداشت اور مجموعی کارکردگی کو برقرار رکھنے کے لیے مناسب ہائیڈریشن بہت ضروری ہے۔ اپنی ورزش کو اچھی طرح سے ہائیڈریٹڈ شروع کریں اور پانی کی کمی سے متعلق مسائل کو روکنے اور اپنے ورزش کے نتائج کو بہتر بنانے کے لیے پانی کے گھونٹ بھرتے رہیں۔

ورزش سے پہلے کی ان عادات کو اپنا کر، آپ اپنی ورزش کے معمولات کی تاثیر کو نمایاں طور پر بڑھا سکتے ہیں اور ایک محفوظ، زیادہ نتیجہ خیز سیشن کو یقینی بنا سکتے ہیں۔ یاد رکھیں، آپ کے جم میں قدم رکھنے سے پہلے فٹنس کے لیے ایک فعال نقطہ نظر شروع ہو جاتا ہے۔

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -