HomeUrdu NewsHealthTraditional remedies to boost your immunity during monsoon season | Vopbuzz.com

Traditional remedies to boost your immunity during monsoon season | Vopbuzz.com

جیسے جیسے پاکستان بھر میں درجہ حرارت بڑھ رہا ہے، بہت سے لوگ گرمی کی شدید گرمی میں ٹھنڈا اور آرام دہ رہنے کے لیے روایتی دیسی ٹوٹکوں کی طرف رجوع کر رہے ہیں۔

یہ پرانے طریقے، جو نسل در نسل گزرے ہیں، جدید ٹیکنالوجی پر انحصار کیے بغیر گرمی کو شکست دینے کے قدرتی اور موثر طریقے پیش کرتے ہیں۔

ہلدی

ہلدی، پاکستانی کچن کا ایک اہم حصہ، اپنی دواؤں کی خصوصیات کے لیے مشہور ہے۔ ہلدی میں فعال مرکب Curcumin میں سوزش اور اینٹی آکسیڈینٹ اثرات ہوتے ہیں جو قوت مدافعت کے لیے اہم ہیں۔ ایک مقبول علاج ہلدی کا دودھ (ہلدی دودھ) ہے، جو ہلدی پاؤڈر کو گرم دودھ اور شہد کے ساتھ ملا کر بنایا جاتا ہے، جو مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے اور سانس کے مسائل کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔

تلسی

تلسی ایک اور طاقتور جڑی بوٹی ہے جو اپنی اینٹی بیکٹیریل، اینٹی وائرل اور ایڈاپٹوجینک خصوصیات کے لیے مشہور ہے۔ تلسی چائے، جو گرم پانی میں تازہ یا خشک پتوں کو بھگو کر بنائی جاتی ہے، قوت مدافعت کو بڑھاتی ہے اور تناؤ کو کم کرکے اور انفیکشن کے خلاف لچک کو بڑھا کر مجموعی صحت کو فروغ دیتی ہے۔

ادرک

اس کی گرم کرنے والی خصوصیات کے لیے بہت اہمیت کی جاتی ہے، ادرک ہاضمے کو بڑھاتا ہے، سوزش کو کم کرتا ہے اور گردش کو تیز کرتا ہے۔

ادرک کی چائے، تازہ ادرک کے ٹکڑوں، شہد اور لیموں کے ساتھ تیار کی گئی، نہ صرف قوت مدافعت کو بڑھاتی ہے بلکہ گلے کو بھی سکون دیتی ہے اور سانس کی صحت کو بھی سہارا دیتی ہے۔

لہسن

لہسن، جس میں اینٹی مائکروبیل مرکب ایلیسن ہوتا ہے، ہندوستانی کھانوں میں اس کے مدافعتی اثرات کو بڑھانے کے لیے بڑے پیمانے پر استعمال کیا جاتا ہے۔ لہسن کے کچے لونگ کا استعمال یا انہیں کھانے میں شامل کرنا موسمی بیماریوں کے خلاف طاقتور دفاع فراہم کر سکتا ہے۔

ان علاجوں کے علاوہ، متوازن غذا برقرار رکھنا، اچھی حفظان صحت کی مشق کرنا، اور باقاعدہ جسمانی سرگرمی یا تیز چہل قدمی قوت مدافعت کو مضبوط بنانے کے لیے ضروری ہے۔ کافی آرام اور نیند ایک مضبوط مدافعتی نظام کو برقرار رکھنے کے لیے یکساں طور پر ضروری ہے۔

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -