HomeUrdu Newsبرازیل کے مشہور گلوکار لائیو پرفارمنس کے دوران انتقال کر گئے

برازیل کے مشہور گلوکار لائیو پرفارمنس کے دوران انتقال کر گئے۔گلوکارہ دل کا دورہ پڑنے سے اسٹیج پر گر گئیں، ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل
برازیل کے مشہور گلوکار ہینریک لائیو پرفارمنس کے دوران دل کا دورہ پڑنے سے انتقال کر گئے۔ امریکی ویب سائٹ نیویارک پوسٹ کے مطابق 30 سالہ ہنرک ایک نجی تقریب میں پرفارم کر رہے تھے جب وہ اپنا توازن کھو بیٹھے اور اسٹیج پر گر پڑے۔
میڈیکل رپورٹس کے مطابق گلوکارہ کا انتقال پرفارمنس کے دوران دل کا دورہ پڑنے سے ہوا۔ ہنرک کے اسٹیج پر گرنے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔ ان کے ریکارڈ لیبل ٹوڈا میوزک کا کہنا ہے کہ انہیں دل کا دورہ پڑا اور انہیں ایک مقامی میڈیکل کلینک لے جایا گیا جہاں انہیں مردہ قرار دے دیا گیا۔



اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر پرتگالی زبان سے ترجمہ کیے گئے ایک بیان میں لیبل نے کہا: ‘زندگی میں بہت مشکل حالات ہوتے ہیں جن کی ہمارے پاس کوئی وضاحت نہیں ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہمیں صرف یہ سمجھنے کی ضرورت ہے کہ خدا کی مرضی غالب ہے! پیڈرو ایک خوش حال نوجوان، سب کا دوست، اکلوتا بیٹا، ایک بہترین شوہر اور ایک بہت ہی وفادار باپ تھا.

بیان میں مزید کہا گیا ہے کہ مسیحی میوزک انڈسٹری سوگ میں ہے۔ ٹوڈا میوزک فیملی سوگ میں ہے۔ہلاک ہونے والے گلوکار کے سوگواروں میں ان کی اہلیہ سلوان بیریٹو اور ان کی 2 ماہ کی بیٹی زوئی بھی شامل ہیں۔

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -